شرایط عمومی گارانتی

1- ثبت ،نصب و دریافت کد رهگیری منوط به پرداخت هزینه کارت گارانتی دستگاه طبق تعرفه شرکت تابا می باشد .
2- گارانتی دستگاه بعد از تست دستگاه و اطمینان از صحت و سلامت آن توسط نماینده شرکت شروع می شود .
3- این کارت بعد از دریافت کد رهگیری معتبر و شامل خدمات ( طبق شرایط ضمانت نامه) رایگان می باشد .
4- عیب ذاتی دستگاه ، آتش سوزی ، شکستگی ، نوسانات برق ، حوادث طبیعی ، حوادث ناشی از حمل و نقل و استفاده ناصحیح از شمول کلیه ی تعهدات رایگان خارج می باشد .
5- در هنگام نصب ، هزینه لوازم مصرفی بر عهده خریدار می باشد .
6- باتوجه به وارداتی بودن قطعات ممکن است ارسال آن زمان بر باشد .
7- خریدار موظف به پرداخت هزینه ایاب ذهاب و هزینه نصب طبق تعرفه شرکت می باشد .
8- استفاده از خدمات رایگان در مدت دوره گارانتی یک بار می باشد .
9- هزینه حمل جهت تعمیر یا تعویض تا تعمیرگاه مرکزی شرکت به عهده خریدار است .
10- هر گونه تعمیر یا تعویض قطعات منوط به داشتن کد رهگیری و هماهنگی با شرکت تابا امکان پذیر می باشد .
11- هرگونه جابجایی دستگاه ها بدون هماهنگی شرکت موجب ابطال گارانتی می باشد .
12- در صورتی که هزینه کارت توسط خریدار پرداخت شود و دستگاه توسط نماینده نصب و تایید شود ، ولی به هر دلیلی کد رهگیری توسط خریدار دریافت نشود ، شرکت تابا تنها 50 درصد هزینه های احتمالی را تقبل می کند.
۱۳-لطفا جهت دریافت قطعات اصلی و ارائه خدمات از تماس مستقیم با تکنسین خودداری فرمایید.
در غیر اینصورت گارنتی دستگاه ابطال و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال صدمات وارده به دستگاه نخواهد داشت.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید فروشگاه
فروشگاه
نوار کناری
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید
حساب کاربری من