گارانتی طلایی
۱-کلیه دستگاه ها دارای ۲۴ ماه ضمانت رایگان و ۵ سال خدمات پس از فروش میباشد.
۲-شرکت تابا متعهد میگردد در صورت خرابی دستگاه ظرف مدت ۳۰ روز اول بعد از نصب دستگاه را تعویض نماید.
(به تشخیص کارشناس شرکت).
۳-گارانتی تلوزیون شامل تمامی قطعات الکترونیکی و پنل دستگاه می باشد .
۴-گارانتی لباسشویی و ظرفشویی شامل تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی می باشد.
۵-گارانتی یخچال و کولرگازی شامل تمام قطعات الکترونیکی و سیستم تبرید می باشد.
۶-استفاده از خدمات رایگان در مدت دوره گارانتی یکبار می باشد . ( ولی قابل تمدید می باشد)
۷-شرکت تابا متعهد می گردد در صورتی که قادر به تعمیر دستگاه نباشد،طبق فاکتور خرید با کسر فرانشیز 50٪ مبلغ را به مشتری عودت نماید.
۸-خریدار موظف به پرداخت هزینه نصب و راه اندازی و ایاب ذهاب دستگاه به سرویس کار شرکت می باشد و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض،هزینه ارسال برگشت قطعه یا دستگاه را پرداخت نماید.
۹-قطعات تزئینی،مصرفی و شکستنی از گارانتی شرکت خارج می باشد.
۱۰-هزینه های مته کاری،جوشکاری، پایه، لوازم مصرفی،شستشوی لوله های توکار، وکیوم شارژ گاز طبق قرارداد شرکت از مشتری اخذ می گردد.
۱۱-این کارت به منزله قرارداد بین شرکت تابا و خریدار می باشد که بعد از دریافت کد رهگیری از شرکت تابا و پذیرش شرایط عمومی گارانتی منعقد می گردد.
۱۲- هزینه گارانتی طلایی برای تلوزیون 5% از قیمت تلوزیون و برای سایر دستگاه ها 3% قیمت دستگاه می باشد.
۱۳-در صورتی که هزینه گارانتی طبق شرایط گارانتی طلایی واریز نشده باشد، دستگاه شما گارانتی نقره ای خواهد داشت